Learning to do concept-based pragmatics instruction (2015) Compernolle, Rémi A. van Henery, Ashlie Language teaching research Vol. 19 Núm. 3 Pág. 351-372
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Challenges and Complexities in Teacher Conceptualization of Dynamic Assessment in the L2 Classroom Vol. 25 Núm. 1 Pág. 83-96 | 2023 | Profile |
Özdemir-Yılmazer, Meryem
Ozkan, Yonca
|
Pedagogical content knowledge in the context of foreign and second language teaching Núm. 26 Pág. 187-200 ARTICULO | 2016 | Porta Linguarum |
Evens, Marie
Elen, Jan
Depaepe, Fien
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024