Compernolle, Rémi A. van
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 6 |
2022 | 1 |
2021 | 5 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 2 |
2017 | 2 |
2016 | 2 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 2 | 1 |
2018 | 0 | 1 |
2016 | 1 | 4 |
2015 | 1 | 2 |
2013 | 2 | 6 |
2012 | 3 | 2 |
2011 | 0 | 1 |
2010 | 2 | 2 |
2008 | 2 | 1 |
2009 | 1 | 0 |
2014 | 3 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
16 | Artículo de revista | 19 |
3 | Capítulo de libro | 1 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2013 |
Promoting metapragmatic development through assessment in the zone of proximal development
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2016 |
Teaching L2 Spanish Sociopragmatics Through Concepts
|
Artículo | 4 |
2015 |
Learning to do concept-based pragmatics instruction
|
Artículo | 2 |
2013 |
Sociocultural theory and second language pedagogy
|
Artículo EDITORIAL | 2 |
2010 |
Toward a sociolinguistically responsive pedagogy
|
Artículo | 2 |
2020 |
Developing interactional repertoires in the classroom through dynamic strategic interaction scenarios
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2018 |
Dynamic Strategic Interaction Scenarios
|
Capítulo | 1 |
2012 |
Promoting sociolinguistic competence in the classroom zone of proximal development
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2012 |
Teaching, Learning, and Developing L2 French Sociolinguistic Competence
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2008 |
"Une pompière? C'est affreux!" Étude lexicale de la féminisation des noms de métiers et grades en France
|
Artículo OTRO | 1 |
2011 |
Thinking with your hands
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Sep-2024