Social commerce (2015) Hajli, M. Nick Sims, Julian Technological Forecasting and Social Change Vol. 94 Núm. 1 Pág. 350-358

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Integrating the social support theory and technology acceptance model of social commerce websites
Integrating the social support theory and technology acceptance model of social commerce websites Vol. 32 Núm. 2 Pág. 42-65
2023 Revista galega de economía
Alam, Syed Makmor, Nurkhalida Masukujjaman, Mohammad Khan Mohamed Makhbul, Zafir Helmi Ali, Mohd Mamun, Abdullah Al
Consumer satisfaction–based social commerce service quality management
Consumer satisfaction–based social commerce service quality management Vol. 24 Núm. 1 Pág. 34-52 ARTICULO
2021 Business Research Quarterly
Nina, Shin Sangwook, Park Hyunjung, Kim
Como o suporte social motiva a confiança e as intenções de compra no comércio social móvel
Como o suporte social motiva a confiança e as intenções de compra no comércio social móvel Vol. 21 Núm. 4 Pág. 839-860
2019 RBGN
Liu, Yong Cui, Fu Su, Xiaowei Du, Xiaojing
Does social climate influence positive eWOM?
Does social climate influence positive eWOM? Vol. 21 Núm. 1 Pág. 26-38 ARTICULO
2018 Business Research Quarterly
Ruiz Mafé, Carla Bigné Alcañiz, José Enrique Sanz Blas, Silvia Tronch García de los Ríos, José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024