Recommendations on Formative Assessment and Feedback Practices for stronger engagement in MOOCs (2015) ARTICULO Floratos, Nikolaos Guasch Pascual, Teresa Espasa, Anna Open Praxis Vol. 7 Núm. 2 Pág. 141-152
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Examining learning engagement in MOOCs Núm. 17 Pág. 6 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Lan, Min
Hew, Khe Foon
|
A web-based formative feedback system using isomorphic items to support Physics learning Vol. 10 Núm. 1 Pág. 117-126 ARTICULO | 2020 | JOTSE |
Kusairi, Sentot
|
Exploring the Predictive Role of E-Learning Readiness and E-Learning Style on Student Engagement Vol. 12 Núm. 2 Pág. 175-189 ARTICULO | 2020 | Open Praxis |
Ergün, Esin
Betül Kurnaz Adıbatmaz, Fatma
|
MOOC “Competências digitais para professores” Vol. 21 Núm. 2 Pág. 243-261 ARTICULO | 2018 | RIED |
Moreira Teixeira, Antonio
de Miranda, Branca Alberto
Pereira de Oliveira, Isolina
do Carmo Teixeira Pinto, Maria
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Feb-2025