Task-modality and L1 use in EFL oral interaction (2015) Azkarai, Agurtzane García Mayo, María del Pilar Language teaching research Vol. 19 Núm. 5 Pág. 550-571
- Número de citas: 7 (14.3% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 4 FILOLOGIAS 7 LINGUISTICA 4 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO | 2022 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Azpilicueta Martínez, Raúl
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
Gender pairings in EFL child task-based interaction Núm. 19 Pág. 103-128 ARTICULO | 2022 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Martínez Adrián, María
Gutiérrez Mangado, María Juncal
|
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue Vol. 35 Núm. 2 Pág. 480-512 ARTICULO | 2022 | Revista española de lingüística aplicada |
Gallardo del Puerto, Francisco
Martínez Adrián, María
|
Verbal evidence of task-related strategies in EFL Vol. 20 Núm. 3 Pág. 1-28 ARTICULO | 2020 | IJES |
Azpilicueta Martínez, Raúl
|
The Use of Previously Known Languages by L2 Learners Núm. 20 Pág. 191-208 ARTICULO | 2020 | Elia |
Martínez Adrián, María
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
Teachers’ First Language Use in Second Language Learning Classroom Context Vol. 7 Núm. 4 Pág. 57-73 ARTICULO | 2014 | Bellaterra |
Mohebbi, Hassan
Alavi, Sayyed Mohammad
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024