Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL (2015) ARTICULO Pavón Vázquez, Víctor Prieto Molina, Marta Ávila López, Francisco Javier Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 23 Pág. 75-91

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
CLIL in Pre-Primary Education
CLIL in Pre-Primary Education Vol. 16 Núm. 2 Pág. 4 ARTICULO
2023 Bellaterra
Segura, Marta
Analysis of CLIL teaching sequences for Primary Education
Analysis of CLIL teaching sequences for Primary Education Vol. 36 Núm. 97 Pág. 275-295 ARTICULO
2022 RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado
Estrada Chichón, José Luis Segura Caballero, Natalia
Comparativa normativa de la Enseñanza de los idiomas extranjeros en la Educación Básica según la LOE y LOMCE
Comparativa normativa de la Enseñanza de los idiomas extranjeros en la Educación Básica según la LOE y LOMCE Núm. 14 Pág. 36-58 ARTICULO
2020 IJERI
Falla Falcón, Nuria Aubry, Anne
The impact of CLIL implementation on Lebanese students’ attitudes and performance
The impact of CLIL implementation on Lebanese students’ attitudes and performance Núm. 27 Pág. 64-79 ARTICULO
2018 Encuentro
Badrie, El Daou Abir, Abdallah
Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador
Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador Vol. 11 Núm. 1 Pág. 65-86
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Argudo Serrano, Juanita Catalina Abad, Mónica Fajardo Dack, Tammy Cabrera, Homero
Oral Competence in English at the end of Primary Education
Oral Competence in English at the end of Primary Education Núm. 28 Pág. 37-48 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Cantón Mayo, Isabel Pérez Barrioluengo, Elena
La enseñanza bilingüe en Andalucía. Un estudio a partir de las voces de los docentes
La enseñanza bilingüe en Andalucía. Un estudio a partir de las voces de los docentes Núm. 16 Pág. 51-74 ARTICULO
2016 Revista Electrónica de Investigación y Docencia ( REID )
Travé González, Gabriel H.
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 136-166 ARTICULO
2015 REMIE
Ramos Ordoñez, María del Carmen Pavón Vázquez, Víctor

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024