Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador (2018) Argudo Serrano, Juanita Catalina Abad, Mónica Fajardo Dack, Tammy Cabrera, Homero Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 1 Pág. 65-86
- Número de citas: 9 (11.1% autocitas)
-
Ámbito Citas MULTIDISCIPLINAR 1 EDUCACION 1 DEPORTE 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
CLIL Methodology as an Educational Approach to Support Productive Skills for EFL Vol. 29 Núm. 311 Pág. 11 | 2024 | Lecturas |
Silva Herrera, Rogger Mauricio
|
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) TO DEVELOP WRITING SKILLS IN ENGLISH Núm. 20 Pág. 196-209 | 2023 | Chakiñan |
Reinoso, Olga
|
Effects of brain breaks on EFL students’ writing skills at the tertiary level Vol. 4 Núm. 7 Pág. 12 | 2023 | RUNAS. Journal of Education & Culture |
Orellana Parra, Nancy
Vega, Melita
|
Content and language integrated learning Núm. 6 Pág. 52 | 2023 | Metropolitana de Ciencias Aplicadas |
Pila Requeiro, Manuel
Guamán Luna, Martha Magdalena
|
An overview of undergraduate students’ perceptions on content-based lessons taught in English Vol. 8 Núm. 29 Pág. 65-78 ARTICULO | 2021 | Revista Publicando |
Ortega Auquilla, Diego
Siguenza Garzón, Paul
Cherres Fajardo, Sara
Bonilla Marchan, Andrés Marcelo
|
Expressive Writing to Relieve Academic Stress at University Level Vol. 23 Núm. 2 Pág. 17-33 | 2021 | Profile |
Argudo Serrano, Juanita Catalina
|
Developing middle school students’ English pronunciation using educational videos in the classroom Vol. 8 Núm. 29 Pág. 54-64 ARTICULO | 2021 | Revista Publicando |
Reinoso Illescas, Lorena
Heras Urgiles, Esteban
|
Teacher Professional Development in Language-Driven CLIL Vol. 12 Núm. 2 Pág. 242-264 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Banegas, Darío Luis
|
CLIL across the Curriculum, benefits that go beyond the classroom Vol. 11 Núm. 1 Pág. 9-18 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
McDougald, Jermaine S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024