Exploring the lexical profile of young CLIL learners (2014) Agustín Llach, María del Pilar Journal of immersion and content-based language education Vol. 2 Núm. 1 Pág. 53-73
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 2 FILOLOGIA MODERNA 1 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
A study of self-reported opinions of L1-based communication strategies in CLIL and NON-CLIL secondary-school learners of L3 English Vol. 18 Núm. 1 Pág. 72-90 ARTICULO | 2019 | RAEL |
Ollo Jiménez, Patricia
Martínez Adrián, María
|
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education Vol. 9 Núm. 1 Pág. 37-63 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Gierlinger, Erwin
Wagner, Thomas
|
Age and type of instruction (CLIC vs. traditional EFL) in lexical development Vol. 16 Núm. 1 Pág. 75-96 ARTICULO | 2016 | IJES |
Agustín Llach, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Mar-2025