A Pedagogical Experience to Delve Into Students’ Sense of Cultural Belonging and Intercultural Understanding in a Rural School (2012) ARTICULO Ramos Holguín, Bertha Aguirre Morales, Jahir Hernández, Carmen Matilde HOW Vol. 19 Núm. 1 Pág. 123-145
- Número de citas: 10 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6 FILOLOGIA HISPANICA 1 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Language Learning form an Intercultural Perspective Vol. 26 Núm. 2 Pág. 51-69 | 2024 | Colombian Applied Linguistics |
Fernández Benavides, Alejandro
Cruz Mosquera, Andrea María
Castrillón Valderrama, Catalina
|
Retos para potenciar el inglés en la primaria rural colombiana Núm. 60 Pág. 175-191 ARTICULO | 2024 | Pedagogía y saberes |
Murcia Yalí, Jorge Heriberto
|
Exploring Music to Learn Languages from an Intercultural Perspective Núm. 58 Pág. 188-204 | 2023 | Folios |
Fernández Benavides, Alejandro
Castillo Palacios, Stefanny
|
Knowledge-Base in ELT Education: A Narrative-Driven Discussion Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-18 | 2022 | HOW |
Yicely Castro Gárces, Angela
|
Toward More Equitable Language Learning and Teaching Frameworks For Our ELT Community Núm. 24 Pág. 25-42 | 2022 | Gist |
Mora, Raúl Alberto
|
Implementing a Standards-Based English Curriculum Núm. 50 Pág. 139-155 ARTICULO | 2019 | Folios |
Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
Sierra Piedrahita, Ana María
|
The Wisdom of Teachers’ Personal Theories Vol. 20 Núm. 2 Pág. 65-78 | 2018 | Profile |
Cruz Arcila, Ferney
|
Designing curricular units to enhance speaking Vol. 8 Núm. 2 Pág. 69-93 ARTICULO | 2017 | Voces y Silencios |
Torres Cepeda, Nancy María
|
English Language Teaching in Rural Areas Núm. 27 Pág. 209-222 | 2016 | Cuadernos de Lingüística Hispánica |
Ramos Holguín, Bertha
Aguirre Morales, Jahir
|
Towards the Development of Intercultural Competence Skills Vol. 20 Núm. 1 Pág. 206-225 ARTICULO | 2013 | HOW |
Ramos Holguín, Bertha
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025