The Wisdom of Teachers’ Personal Theories (2018) Cruz Arcila, Ferney Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 20 Núm. 2 Pág. 65-78
- Número de citas: 14 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 10 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia Vol. 27 Núm. 1 Pág. 249-270 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Bettney, Esther
|
A Task-based Teacher Development Program in a Rural Public School in Colombia Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-20 | 2022 | HOW |
Coronado Rodríguez, Claudia Camila
Aguilar Peña, Luisa Fernanda
Osorio, María Fernanda Jaime
|
Knowledge-Base in ELT Education: A Narrative-Driven Discussion Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-18 | 2022 | HOW |
Yicely Castro Gárces, Angela
|
Enhancing Language Learning Engagement through Critical Literacy Practices Vol. 50 Núm. 1 Pág. 37-65 | 2022 | Lenguaje |
Prada Arias, Arlin Yisela
Trujillo Rodríguez, Marly Alexandra
Herrera Mosquera, Leonardo
|
Toward More Equitable Language Learning and Teaching Frameworks For Our ELT Community Núm. 24 Pág. 25-42 | 2022 | Gist |
Mora, Raúl Alberto
|
Criticality and English Language Education: An Autoethnographic Journey Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-16 | 2021 | HOW |
Mora, Raúl Alberto
|
Critical Pedagogy Trends in English Language Teaching Vol. 23 Núm. 2 Pág. 155-165 | 2021 | Colombian Applied Linguistics |
Portilla Quintero, Brenda
Herrera Molina, Jennifer
|
Desarrollo profesional de profesores de idiomas y nuevas alfabetizaciones Vol. 50 Núm. 2 Pág. 603-614 ARTICULO | 2021 | Aula abierta |
Tafazoli, Dara
|
Colombian ELT Community and Scholarship: Current Pathways and Potency Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Lucero, Edgar
Castañeda Londoño, Adriana
|
Acervo construido por futuros maestros de inglés y francés en su práctica en escuelas rurales Vol. 23 Núm. 1 Pág. 35-48 | 2021 | Colombian Applied Linguistics |
Viáfara González, John Jairo
Pachón Achuri, Vitalia
|
Enacting Agency and Valuing Rural Identity by Exploring Local Communities in the English Class Vol. 23 Núm. 1 Pág. 125-142 | 2021 | Profile |
Paredes-Mendez, Lucelly
Troncoso-Rodriguez, Ingrid Alexandra
Lastra Ramírez, Sandra Patricia
|
Moving from What Do English Teachers know? to How Do English Teachers Experience Knowledge? A Decolonial Perspective in the Study of English Teachers’ Knowledge Núm. 22 Pág. 75-101 | 2021 | Gist |
Castañeda Londoño, Adriana
|
Exploring the Grounds for the Study of the Identity of Indigenous English Language Teachers in Colombia Núm. 20 Pág. 189-214 | 2020 | Gist |
Arias Cepeda, Carlos
|
Revisiting the Issue of Knowledge in English Language Teaching, a Revision of Literature Núm. 18 Pág. 220-245 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2019 | Gist |
Castañeda Londoño, Adriana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024