The receptive vocabulary size of Spanish 5th grade Primary School students in CLIL and Non-CLIL instruction (2015) ARTICULO Canga Alonso, Andrés ES. Revista de filología inglesa Núm. 36 Pág. 63-85
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO | 2022 | ES Review. Spanish Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Language and Content Outcomes of CLIL and EMI Vol. 11 Núm. 1 Pág. 19-38 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Graham, Keith
Choi, Yunkyeong
Davoudi, Amin
Razmeh, Shakiba
Dixon, L. Quentin
|
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure Núm. 23 Pág. 79-96 ARTICULO | 2015 | Complutense Journal of English Studies |
Fernández Fontecha, Almudena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025