Teachers as Mediators in Undergraduate Students' Literacy Practices (2004) Guerrero Nieto, Carmen Helena Quintero Polo, Álvaro Hernán HOW Vol. 11 Núm. 1 Pág. 45-54
- Número de citas: 4 (75.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Using a Systemic Functional Linguistics Genre Approach to Help EFL Pre-Service Teachers Write Research Proposals Vol. 49 Núm. 2 Pág. 497-522 | 2021 | Lenguaje |
Flórez García, Iván Darío
Echeverri, Sandra Milena
Díaz Monsalve, Ana Elsy
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
From Utopia to Reality Vol. 21 Núm. 1 Pág. 27-42 | 2019 | Profile |
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
Creating a Pedagogical Space that Fosters the (Re)Construction of Self Through Life Stories of Pre-Service English Language Teachers Vol. 23 Núm. 2 Pág. 106-124 ARTICULO | 2016 | HOW |
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025