Número de publicaciones: 12 (100.0% citado)
Número de citas: 95 (9.5% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 52
Índice h: 6
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 4.2
Promedio de citas últimos 5 años: 2.7

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 4
2023 11
2022 22
2021 20
2020 8
2019 6
2018 6
2017 4
2016 8
2015 1
2014 1
2013 3
2012 1
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 1
2021 0 7
2018 0 12
2015 0 5
2013 0 9
2010 2 16
2009 2 41
2004 0 4
2005 0 0
2006 1 0
2007 0 0
2008 1 0
2011 0 0
2012 0 0
2014 2 0
2016 0 0
2017 0 0
2019 2 0
2020 1 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
12 Artículo de revista 95
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2009 English as a Neutral Language in the Colombian National Standards
Artículo 24
2009 Language Policies in Colombia
Artículo 17
2013 “Of Being and not Being
Artículo ARTICULO 9
2010 Elite Vs. Folk Bilingualism
Artículo 9
2018 Non-native English Speaking Teachers’ Subjectivities and Colombian Language Policies
Artículo 8
2010 Is English the key to access the wonders of the modern world?
Artículo 7
2015 Global professional identity in deterretorialized spaces
Artículo ARTICULO 5
2021 Elementary School Teachers in Neoliberal Times: The Silent Voices That Make Educational Policies Work
Artículo 4
2018 Living the teaching practicum within dichotomies
Artículo 4
2004 Teachers as Mediators in Undergraduate Students' Literacy Practices
Artículo 4
2021 Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking
Artículo 3
2022 Decoloniality in elt
Artículo EDITORIAL 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Nov-2024