Non-native English Speaking Teachers’ Subjectivities and Colombian Language Policies (2018) Gómez Vásquez, Leidy Yisel Guerrero Nieto, Carmen Helena Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 20 Núm. 2 Pág. 51-64
- Número de citas: 10 (10.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6 LINGUISTICA 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Poststructural Perspectives in English Teaching in Rural Colombia Núm. 61 Pág. 179-193 ARTICULO | 2024 | Pedagogía y saberes |
Peláez Henao, Oscar Alberto
|
Exploración de la Enseñanza del Inglés En Colombia Vol. 8 Núm. 2 Pág. 4278-4298 | 2024 | Ciencia Latina |
Duran Estupiñán, Karen Tatiana
|
Participants’ Narratives of the Fulbright FLTA Program on their Intercultural and Professional Experience Vol. 30 Núm. 2 Pág. 13-31 | 2023 | HOW |
Velásquez Hoyos, Angela Patricia
Martínez Burgos, Lizeth Andrea
|
Representations of foreign English teachers in Colombian newspapers Vol. 55 Núm. 108 Pág. 6-36 ARTICULO | 2022 | Revista signos |
Correa, Doris
Flórez, Iván
|
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Morales Llano, Reinelio
|
Profiling Academic Research on Language Teacher Identities Vol. 29 Núm. 2 Pág. 1-22 | 2022 | HOW |
Fen Liu, Yi
|
Disrupting Colonial Tensions in Initial Language Teacher Education Vol. 27 Núm. 3 Pág. 627-645 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Granados Beltrán, Carlo
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
(De)Construcción de identidad, retos en el aula de clase y roles asumidos por docentes no hablantes nativos de inglés en Colombia Vol. 23 Núm. 1 Pág. 1-26 | 2021 | Rastros Rostros |
Tarazona Ariza, Silvia Andrea
|
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program Vol. 23 Núm. 2 Pág. 183-198 | 2021 | Profile |
Lucero, Edgar
Cortés-Ibañez, Andrea Margarita
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025