English as a Neutral Language in the Colombian National Standards (2009) Guerrero Nieto, Carmen Helena Quintero Polo, Álvaro Hernán Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 11 Núm. 2 Pág. 135-150
- Número de citas: 25 (12.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 15 LINGUISTICA 6 FILOLOGIA HISPANICA 2 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Poststructural Perspectives in English Teaching in Rural Colombia Núm. 61 Pág. 179-193 ARTICULO | 2024 | Pedagogía y saberes |
Peláez Henao, Oscar Alberto
|
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia Núm. 10 Pág. 78-93 | 2024 | Runae |
Henao Mejía, Edwin
|
Ideologías lingüísticas y decolonialismo lingüístico sobre el subtitulaje en inglés Vol. 9 Núm. 2 Pág. 73-90 | 2023 | Textos en proceso |
Lovón Cueva, Marco Antonio
|
Using Translanguaging to Decolonize English Language Teaching in Colombia Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-17 ARTICULO | 2023 | Íkala |
Ubaque Casallas, Diego
|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Disciplinary Power Lying Behind the Requisite of English Language Mastery in International Scholarships Vol. 24 Núm. 1 Pág. 175-191 | 2022 | Profile |
Forero-Mondragón, Alber Josué
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
Critical Race and Decolonial Theory Intersections to Understand the Context of ELT in the Global South Vol. 27 Núm. 3 Pág. 822-839 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Bonilla Medina, Sandra Ximena
Finardi, Kyria
|
A Collaborative Autoethnography on Being Preservice English Language Teachers Throughout the Bachelor’s Degree Vol. 24 Núm. 2 Pág. 169-183 | 2022 | Profile |
Peynado, Cristian Camilo
Morales Triviño, Camila
Castañeda, Jairo Enrique
|
Criticality and English Language Education: An Autoethnographic Journey Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-16 | 2021 | HOW |
Mora, Raúl Alberto
|
La política lingüística educativa en Colombia Núm. 41 Pág. 15 ARTICULO | 2021 | Tonos digital |
Bastidas Muñoz, José Gabriel
Jiménez-Salcedo, Juan
|
Colombian ELT Community and Scholarship: Current Pathways and Potency Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Lucero, Edgar
Castañeda Londoño, Adriana
|
Local Epistemological Perceptions that Underlie EFL Literature and Teaching Practices in Colombia Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-21 | 2021 | HOW |
Bonilla Mora, Martha Isabel
López Urbina, Johanna Patricia
|
Elementary School Teachers in Neoliberal Times: The Silent Voices That Make Educational Policies Work Vol. 23 Núm. 1 Pág. 27-40 | 2021 | Profile |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero, Alvaro
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
Embracing Conceptualizations of English Language Teacher Education From a Complexity Perspective Vol. 23 Núm. 2 Pág. 291-295 | 2021 | Profile |
García Chamorro, Martha
Rosado Mendinueta, Nayibe
|
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program Vol. 23 Núm. 2 Pág. 183-198 | 2021 | Profile |
Lucero, Edgar
Cortés-Ibañez, Andrea Margarita
|
¿Inglés para la paz? Vol. 23 Núm. 2 Pág. 333-354 | 2018 | Íkala |
Hurie, Andrew Hilton
|
Unveiling EFL and Self-Contained Teachers’ Discourses on Bilingualism Within the Context of Professional Development Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-133 | 2018 | HOW |
Camargo, Jennifer
|
EFL Teachers’ Professional Development Núm. 17 Pág. 215-229 | 2018 | Gist |
Estacio, Aura María
Camargo Cely, Jennyfer Paola
|
Citizenship Education and the EFL Standards Vol. 19 Núm. 1 Pág. 155-168 ARTICULO | 2017 | Profile |
Calle Díaz, Luzkarime
|
Linguistic discrimination in an english language teaching program Vol. 21 Núm. 2 Pág. 133-151 | 2016 | Íkala |
Vanegas Rojas, Marlon
Fernandez Restrepo, Juan José
González Zapata, Yurley Andrea
Jaramillo Rodríguez, Giovany
Muñoz Cardona, Luis Fernando
Ríos Muñoz, Cristian Martín
|
Unanswered Questions in Colombia’s Foreign Language Education Policy Vol. 18 Núm. 1 Pág. 185-201 ARTICULO | 2016 | Profile |
Bonilla Carvajal, Camilo Andrés
Tejada Sanchez, Isabel
|
¿Qué hay en los Estándares Básicos de Competencia en Lengua Extranjera sobre formación cultural? Vol. 44 Núm. 2 Pág. 289-311 ARTICULO | 2016 | Lenguaje |
Díaz Monsalve, Ana Elsy
Rúa Vergara, John Alfer
|
From a Bureaucratic to a Critical-Sociocultural Model of Policymaking in Colombia Vol. 20 Núm. 1 Pág. 226-242 ARTICULO | 2013 | HOW |
Correa, Doris
Usma Wilches, Jaime A.
|
Algunos efectos del discurso dominante en las actitudes y expectativas de directivos docentes frente al Programa Nacional de Bilingüismo (PNB) Vol. 40 Núm. 2 Pág. 415-443 | 2012 | Lenguaje |
Tejada, Harvey
Samacá, Gelber
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025