Unanswered Questions in Colombia’s Foreign Language Education Policy (2016) ARTICULO Bonilla Carvajal, Camilo Andrés Tejada Sanchez, Isabel Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 18 Núm. 1 Pág. 185-201
- Número de citas: 25 (4.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 8 LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 MULTIDISCIPLINAR 1 FILOLOGIA HISPANICA 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia Núm. 10 Pág. 78-93 | 2024 | Runae |
Henao Mejía, Edwin
|
Critical Interculturality and EFL Textbooks Vol. 22 Núm. 1 Pág. 57-74 | 2024 | Guillermo de Ockham |
Oviedo Gomez, Hans Humberto
|
Aprendizaje del inglés Vol. 18 Núm. 34 Pág. 115-133 | 2024 | Entretextos |
Paba Barbosa, Carmelina
Iguarán Jiménez, Amanda Miguel
Sequea Gutiérrez, Esther
|
Problemáticas y metodologías del estudio del Bilingüismo en Colombia Pág. 40-43 | 2023 | Conference proceedings CIVINEDU 2023 |
Viana Astaiza, Jaime Alejandro
|
Comunidades de aprendizaje Vol. 28 Núm. 1 Pág. 8 | 2023 | Enunciación |
Álvarez Correa, Aristóteles Alexander
Mejía Castro, Andrés Felipe
Quiceno Sosa, Evelin Cristina
|
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia Vol. 27 Núm. 1 Pág. 249-270 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Bettney, Esther
|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
A knowledge base of language assessment literacy for Colombian teachers of English | 2022 | Universidad de los Andes (Colombia) |
Hernandez Ocampo, Sonia Patricia
|
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Morales Llano, Reinelio
|
La política lingüística educativa en Colombia Núm. 41 Pág. 15 ARTICULO | 2021 | Tonos digital |
Bastidas Muñoz, José Gabriel
Jiménez-Salcedo, Juan
|
Compromiso escolar Vol. 2 Núm. 59 Pág. 81-94 ARTICULO | 2021 | Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica |
Bravo Sanzana, Mónica
Saracostti, Mahia
Lara Vázquez, Laura
Díaz Jiménez, Rosa María
Navarro Loli, Jhonatan S.
Acevedo, Fernando
Aparicio, José
|
Commodity, Immunity, and Struggle Vol. 23 Núm. 2 Pág. 182-195 | 2021 | Colombian Applied Linguistics |
Posada Ortiz, Julia Zoraida
Castañeda Peña, Harold Andrés
|
Local Epistemological Perceptions that Underlie EFL Literature and Teaching Practices in Colombia Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-21 | 2021 | HOW |
Bonilla Mora, Martha Isabel
López Urbina, Johanna Patricia
|
Cross-Disciplinary Lessons in an Elementary Public Institution Vol. 23 Núm. 2 Pág. 87-102 | 2021 | Profile |
Quintero, Josefina
Álvarez, Diana Yurany
Arcila, Andrea
|
An Exploratory Study of Recent Trends in ELT Master’s Programs Núm. 22 Pág. 21-50 | 2021 | Gist |
López Pinzón, Margarita María
Ramírez Contreras, Odilia
Vargas, Luís Henrique Gonçalves
|
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America Vol. 13 Núm. 2 Pág. 339-367 | 2020 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Tejada Sanchez, Isabel
Molina Naar, José Mario
|
Promoting an Academic International Profile in Undergraduate Students of Psychology Programs in Colombia Núm. 21 Pág. 225-242 | 2020 | Gist |
Torres Escobar, Germán Andrés
Correa López, Rolan Arcadio
|
¿El habla nativo en un contexto bilingüe Colombiano? Vol. 12 Núm. 24 Pág. 97-111 | 2019 | Quaestiones Disputatae - Temas en debate |
Espinosa Vargas, Jairo Alonso
|
Beliefs of Two Culturally Diverse Groups of Teachers About Intercultural Bilingual Education Vol. 21 Núm. 2 Pág. 63-77 | 2019 | Profile |
Benavides Jimenez, Fabián
Mora Acosta, Lisbeth
|
Educación bilingüe (español-inglés) en tres instituciones educativas públicas del Quindío, Colombia Vol. 47 Núm. 2 Pág. 648-684 | 2019 | Lenguaje |
Galindo, Angelmiro
Moreno, Lina María
|
¿Inglés para la paz? Vol. 23 Núm. 2 Pág. 333-354 | 2018 | Íkala |
Hurie, Andrew Hilton
|
Pedagogical and Research Approaches in Inclusive Education in ELT in Colombia Vol. 20 Núm. 2 Pág. 231-246 | 2018 | Profile |
Mosquera, Óscar Andrés
Cárdenas Beltrán, Melba Libia
Nieto, María Claudia
|
Review and Analysis of the Colombian Foreign Language Bilingualism Policies and Plans Vol. 24 Núm. 1 Pág. 139-156 ARTICULO | 2017 | HOW |
Gómez Sará, Mary Mily
|
Governmental partnerships for language learning Vol. 25 Núm. 2 Pág. 42-55 ARTICULO | 2017 | The EuroCALL Review |
Garcia Botero, Gustavo
Garcia Botero, Jacqueline
Questier, Frederik
|
The Crucial Role of Educational Stakeholders in the Appropriation of Foreign Language Education Policies Vol. 19 Núm. 2 Pág. 121-134 ARTICULO | 2017 | Profile |
Peláez Henao, Oscar Alberto
Usma Wilches, Jaime A.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024