Unanswered Questions in Colombia’s Foreign Language Education Policy (2016) ARTICULO Bonilla Carvajal, Camilo Andrés Tejada Sanchez, Isabel Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 18 Núm. 1 Pág. 185-201

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia Núm. 10 Pág. 78-93
2024 Runae
Henao Mejía, Edwin
Critical Interculturality and EFL Textbooks
Critical Interculturality and EFL Textbooks Vol. 22 Núm. 1 Pág. 57-74
2024 Guillermo de Ockham
Oviedo Gomez, Hans Humberto
Aprendizaje del inglés
Aprendizaje del inglés Vol. 18 Núm. 34 Pág. 115-133
2024 Entretextos
Paba Barbosa, Carmelina Iguarán Jiménez, Amanda Miguel Sequea Gutiérrez, Esther
Problemáticas y metodologías del estudio del Bilingüismo en Colombia
Problemáticas y metodologías del estudio del Bilingüismo en Colombia Pág. 40-43
2023 Conference proceedings CIVINEDU 2023
Viana Astaiza, Jaime Alejandro
Comunidades de aprendizaje
Comunidades de aprendizaje Vol. 28 Núm. 1 Pág. 8
2023 Enunciación
Álvarez Correa, Aristóteles Alexander Mejía Castro, Andrés Felipe Quiceno Sosa, Evelin Cristina
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia Vol. 27 Núm. 1 Pág. 249-270 ARTICULO
2022 Íkala
Bettney, Esther
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO
2022 Íkala
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
A knowledge base of language assessment literacy for Colombian teachers of English
A knowledge base of language assessment literacy for Colombian teachers of English
2022 Universidad de los Andes (Colombia)
Hernandez Ocampo, Sonia Patricia
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218
2022 Colombian Applied Linguistics
Morales Llano, Reinelio
La política lingüística educativa en Colombia
La política lingüística educativa en Colombia Núm. 41 Pág. 15 ARTICULO
2021 Tonos digital
Bastidas Muñoz, José Gabriel Jiménez-Salcedo, Juan
Compromiso escolar
Compromiso escolar Vol. 2 Núm. 59 Pág. 81-94 ARTICULO
2021 Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica
Bravo Sanzana, Mónica Saracostti, Mahia Lara Vázquez, Laura Díaz Jiménez, Rosa María Navarro Loli, Jhonatan S. Acevedo, Fernando Aparicio, José
Commodity, Immunity, and Struggle
Commodity, Immunity, and Struggle Vol. 23 Núm. 2 Pág. 182-195
2021 Colombian Applied Linguistics
Posada Ortiz, Julia Zoraida Castañeda Peña, Harold Andrés
Local Epistemological Perceptions that Underlie EFL Literature and Teaching Practices in Colombia
Local Epistemological Perceptions that Underlie EFL Literature and Teaching Practices in Colombia Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-21
2021 HOW
Bonilla Mora, Martha Isabel López Urbina, Johanna Patricia
Cross-Disciplinary Lessons in an Elementary Public Institution
Cross-Disciplinary Lessons in an Elementary Public Institution Vol. 23 Núm. 2 Pág. 87-102
2021 Profile
Quintero, Josefina Álvarez, Diana Yurany Arcila, Andrea
An Exploratory Study of Recent Trends in ELT Master’s Programs
An Exploratory Study of Recent Trends in ELT Master’s Programs Núm. 22 Pág. 21-50
2021 Gist
López Pinzón, Margarita María Ramírez Contreras, Odilia Vargas, Luís Henrique Gonçalves
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America Vol. 13 Núm. 2 Pág. 339-367
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Tejada Sanchez, Isabel Molina Naar, José Mario
Promoting an Academic International Profile in Undergraduate Students of Psychology Programs in Colombia
Promoting an Academic International Profile in Undergraduate Students of Psychology Programs in Colombia Núm. 21 Pág. 225-242
2020 Gist
Torres Escobar, Germán Andrés Correa López, Rolan Arcadio
¿El habla nativo en un contexto bilingüe Colombiano?
¿El habla nativo en un contexto bilingüe Colombiano? Vol. 12 Núm. 24 Pág. 97-111
2019 Quaestiones Disputatae - Temas en debate
Espinosa Vargas, Jairo Alonso
Beliefs of Two Culturally Diverse Groups of Teachers About Intercultural Bilingual Education
Beliefs of Two Culturally Diverse Groups of Teachers About Intercultural Bilingual Education Vol. 21 Núm. 2 Pág. 63-77
2019 Profile
Benavides Jimenez, Fabián Mora Acosta, Lisbeth
Educación bilingüe (español-inglés) en tres instituciones educativas públicas del Quindío, Colombia
Educación bilingüe (español-inglés) en tres instituciones educativas públicas del Quindío, Colombia Vol. 47 Núm. 2 Pág. 648-684
2019 Lenguaje
Galindo, Angelmiro Moreno, Lina María
¿Inglés para la paz?
¿Inglés para la paz? Vol. 23 Núm. 2 Pág. 333-354
2018 Íkala
Hurie, Andrew Hilton
Pedagogical and Research Approaches in Inclusive Education in ELT in Colombia
Pedagogical and Research Approaches in Inclusive Education in ELT in Colombia Vol. 20 Núm. 2 Pág. 231-246
2018 Profile
Mosquera, Óscar Andrés Cárdenas Beltrán, Melba Libia Nieto, María Claudia
Review and Analysis of the Colombian Foreign Language Bilingualism Policies and Plans
Review and Analysis of the Colombian Foreign Language Bilingualism Policies and Plans Vol. 24 Núm. 1 Pág. 139-156 ARTICULO
2017 HOW
Gómez Sará, Mary Mily
Governmental partnerships for language learning
Governmental partnerships for language learning Vol. 25 Núm. 2 Pág. 42-55 ARTICULO
2017 The EuroCALL Review
Garcia Botero, Gustavo Garcia Botero, Jacqueline Questier, Frederik
The Crucial Role of Educational Stakeholders in the Appropriation of Foreign Language Education Policies
The Crucial Role of Educational Stakeholders in the Appropriation of Foreign Language Education Policies Vol. 19 Núm. 2 Pág. 121-134 ARTICULO
2017 Profile
Peláez Henao, Oscar Alberto Usma Wilches, Jaime A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024