The Crucial Role of Educational Stakeholders in the Appropriation of Foreign Language Education Policies (2017) ARTICULO Peláez Henao, Oscar Alberto Usma Wilches, Jaime A. Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 19 Núm. 2 Pág. 121-134
- Número de citas: 10 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 EDUCACION 2 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Comunidades de aprendizaje Vol. 28 Núm. 1 Pág. 8 | 2023 | Enunciación |
Álvarez Correa, Aristóteles Alexander
Mejía Castro, Andrés Felipe
Quiceno Sosa, Evelin Cristina
|
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Morales Llano, Reinelio
|
Interculturalidad en los procesos de enseñanza y aprendizaje del inglés como lengua extranjera Vol. 13 Núm. 2 Pág. 163-182 | 2022 | Cultura, Educación y Sociedad |
Florez Montaño, Sebastian
Zapata Garcia, Jefferson Asdrubal
Peláez Henao, Oscar Alberto
|
La percepción instrumentalizada del inglés para la competitividad Vol. 15 Núm. 29 Pág. 45-57 | 2022 | Pensamiento Americano |
Peláez Henao, Oscar Alberto
Echeverría King, Luisa Fernanda
Castrillón, Edison F.
|
Metodologías de enseñanza del inglés de egresados de lenguas modernas de una universidad en Colombia Vol. 28 Núm. 1 Pág. 1-27 | 2021 | HOW |
Encarnacion Mosquera, Carmelina
|
Perceptions of the influence of anxiety on students’ performance on English oral examinations Vol. 17 Núm. 2 Pág. 143-167 | 2021 | Revista Latinoamericana de Estudios Educativos |
Abad, José Vicente
Otálvaro Arango, Santiago
Vergara Restrepo, Mateo
|
Colombian English Teachers’ Stories and Experiences in the National Bilingualism Program: Three Portraits that Shape Their Professional Development Journeys Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-135 | 2020 | Íkala |
Sierra Ospina, Nelly
|
Using Collaborative Action Research to Address Bullying and Violence in a Colombian High School EFLClassroom Vol. 25 Núm. 1 Pág. 35-54 | 2020 | Íkala |
Ortega, Yecid
|
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152 | 2020 | Íkala |
Sierra Piedrahita, Ana María
Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
|
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL Vol. 21 Núm. 2 Pág. 155-170 | 2019 | Profile |
Ortega, Yecid
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024