The Crucial Role of Educational Stakeholders in the Appropriation of Foreign Language Education Policies (2017) ARTICULO Peláez Henao, Oscar Alberto Usma Wilches, Jaime A. Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 19 Núm. 2 Pág. 121-134

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Comunidades de aprendizaje
Comunidades de aprendizaje Vol. 28 Núm. 1 Pág. 8
2023 Enunciación
Álvarez Correa, Aristóteles Alexander Mejía Castro, Andrés Felipe Quiceno Sosa, Evelin Cristina
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218
2022 Colombian Applied Linguistics
Morales Llano, Reinelio
Interculturalidad en los procesos de enseñanza y aprendizaje del inglés como lengua extranjera
Interculturalidad en los procesos de enseñanza y aprendizaje del inglés como lengua extranjera Vol. 13 Núm. 2 Pág. 163-182
2022 Cultura, Educación y Sociedad
Florez Montaño, Sebastian Zapata Garcia, Jefferson Asdrubal Peláez Henao, Oscar Alberto
La percepción instrumentalizada del inglés para la competitividad
La percepción instrumentalizada del inglés para la competitividad Vol. 15 Núm. 29 Pág. 45-57
2022 Pensamiento Americano
Peláez Henao, Oscar Alberto Echeverría King, Luisa Fernanda Castrillón, Edison F.
Metodologías de enseñanza del inglés de egresados de lenguas modernas de una universidad en Colombia
Metodologías de enseñanza del inglés de egresados de lenguas modernas de una universidad en Colombia Vol. 28 Núm. 1 Pág. 1-27
2021 HOW
Encarnacion Mosquera, Carmelina
Perceptions of the influence of anxiety on students’ performance on English oral examinations
Perceptions of the influence of anxiety on students’ performance on English oral examinations Vol. 17 Núm. 2 Pág. 143-167
2021 Revista Latinoamericana de Estudios Educativos
Abad, José Vicente Otálvaro Arango, Santiago Vergara Restrepo, Mateo
Colombian English Teachers’ Stories and Experiences in the National Bilingualism Program: Three Portraits that Shape Their Professional Development Journeys
Colombian English Teachers’ Stories and Experiences in the National Bilingualism Program: Three Portraits that Shape Their Professional Development Journeys Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-135
2020 Íkala
Sierra Ospina, Nelly
Using Collaborative Action Research to Address Bullying and Violence in a Colombian High School EFLClassroom
Using Collaborative Action Research to Address Bullying and Violence in a Colombian High School EFLClassroom Vol. 25 Núm. 1 Pág. 35-54
2020 Íkala
Ortega, Yecid
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152
2020 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL Vol. 21 Núm. 2 Pág. 155-170
2019 Profile
Ortega, Yecid

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024