Review and Analysis of the Colombian Foreign Language Bilingualism Policies and Plans (2017) ARTICULO Gómez Sará, Mary Mily HOW Vol. 24 Núm. 1 Pág. 139-156

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia Núm. 10 Pág. 78-93
2024 Runae
Henao Mejía, Edwin
Reflecting about bilingualism policies in non-English speaking countries in Latin America
Reflecting about bilingualism policies in non-English speaking countries in Latin America Vol. 26 Núm. 1 Pág. 2
2024 Rastros Rostros
Cely Betancourt, Blanca Lucía Urrutia Ramos, Angie Daniela
Critical Interculturality and EFL Textbooks
Critical Interculturality and EFL Textbooks Vol. 22 Núm. 1 Pág. 57-74
2024 Guillermo de Ockham
Oviedo Gomez, Hans Humberto
Comunidades de aprendizaje
Comunidades de aprendizaje Vol. 28 Núm. 1 Pág. 8
2023 Enunciación
Álvarez Correa, Aristóteles Alexander Mejía Castro, Andrés Felipe Quiceno Sosa, Evelin Cristina
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia Vol. 27 Núm. 1 Pág. 249-270 ARTICULO
2022 Íkala
Bettney, Esther
La práctica pedagógica del inglés en la educación rural. Un análisis de política pública y metodologías de enseñanza
La práctica pedagógica del inglés en la educación rural. Un análisis de política pública y metodologías de enseñanza Vol. 6 Núm. 11 Pág. 83-101
2022 Revista Electrónica en Educación y Pedagogía
Monroy Ramírez, Óscar Mauricio Patiño Agudelo, Samuel
Representations of foreign English teachers in Colombian newspapers
Representations of foreign English teachers in Colombian newspapers Vol. 55 Núm. 108 Pág. 6-36 ARTICULO
2022 Revista signos
Correa, Doris Flórez, Iván
Learning Needs of English and French Students from a Modern Languages Program at a Colombian University
Learning Needs of English and French Students from a Modern Languages Program at a Colombian University Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-28
2022 HOW
Encarnacion Mosquera, Carmelina
Variables predictoras del desempeño escolar en exámenes estandarizados de inglés: Evidencias desde el examen de Estado en Colombia
Variables predictoras del desempeño escolar en exámenes estandarizados de inglés: Evidencias desde el examen de Estado en Colombia Núm. 62 Pág. 4 ARTICULO
2021 Revista Virtual Universidad Católica del Norte
Gutiérrez Duque, Diana Milena Mayora Pernía, Carlos Alberto
La política lingüística educativa en Colombia
La política lingüística educativa en Colombia Núm. 41 Pág. 15 ARTICULO
2021 Tonos digital
Bastidas Muñoz, José Gabriel Jiménez-Salcedo, Juan
On the Professional Development of English Teachers in Colombia and the Historical Interplay with Language Education Policies
On the Professional Development of English Teachers in Colombia and the Historical Interplay with Language Education Policies Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-20
2021 HOW
González Moncada, Adriana
Local Epistemological Perceptions that Underlie EFL Literature and Teaching Practices in Colombia
Local Epistemological Perceptions that Underlie EFL Literature and Teaching Practices in Colombia Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-21
2021 HOW
Bonilla Mora, Martha Isabel López Urbina, Johanna Patricia
Language Pedagogy and Identity. Learning from Teachers’ Narratives in the Colombian ELT
Language Pedagogy and Identity. Learning from Teachers’ Narratives in the Colombian ELT Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-20
2021 HOW
Ubaque Casallas, Diego Fernando
Cross-Disciplinary Lessons in an Elementary Public Institution
Cross-Disciplinary Lessons in an Elementary Public Institution Vol. 23 Núm. 2 Pág. 87-102
2021 Profile
Quintero, Josefina Álvarez, Diana Yurany Arcila, Andrea
Level of English in Colombian Higher Education
Level of English in Colombian Higher Education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 57-73
2021 Profile
Eliecer, Jorge
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152
2020 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
Implementing a Standards-Based English Curriculum
Implementing a Standards-Based English Curriculum Núm. 50 Pág. 139-155 ARTICULO
2019 Folios
Echeverri Sucerquia, Paula Andrea Sierra Piedrahita, Ana María
Learners’ Satisfaction in Two Foreign Language Teacher Education Programs
Learners’ Satisfaction in Two Foreign Language Teacher Education Programs Vol. 25 Núm. 1 Pág. 135-155
2018 HOW
Obando Guerrero, Gabriel Vicente Sánchez Solarte, Ana Clara
Aprendizaje, comunicación e innovación en la formación de maestros de lenguas en Colombia
Aprendizaje, comunicación e innovación en la formación de maestros de lenguas en Colombia Núm. 75 Pág. 187-214 ARTICULO
2018 Revista colombiana de educación
Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía
Pedagogical and Research Approaches in Inclusive Education in ELT in Colombia
Pedagogical and Research Approaches in Inclusive Education in ELT in Colombia Vol. 20 Núm. 2 Pág. 231-246
2018 Profile
Mosquera, Óscar Andrés Cárdenas Beltrán, Melba Libia Nieto, María Claudia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024