Elementary School Teachers in Neoliberal Times: The Silent Voices That Make Educational Policies Work (2021) Guerrero Nieto, Carmen Helena Quintero, Alvaro Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 23 Núm. 1 Pág. 27-40
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-15 | 2023 | Colombian Applied Linguistics |
Gómez Gaitán, Sandra Viviana
Forero Mondragón., Alber Josué
Largo, José David
|
English Language Teacher Researcher Identity Construction Núm. 26 Pág. 26 | 2023 | Gist |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
Hurtado Torres, Flor Angela
Pérez Diaz, Daniel Elias
|
Indelible Coloniality and Emergent Decoloniality in Colombian-Authored EFL Textbooks Vol. 27 Núm. 3 Pág. 702-724 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Núñez Pardo, Astrid
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025