“Of Being and not Being (2013) ARTICULO Quintero Polo, Álvaro Hernán Guerrero Nieto, Carmen Helena HOW Vol. 20 Núm. 1 Pág. 190-205
- Número de citas: 10 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 7 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Consolidating a Culture of Assessment for Learning Vol. 26 Núm. 2 Pág. 102-117 | 2024 | Colombian Applied Linguistics |
Picón Jácome, Edgar
Montoya López, Juan Carlos
|
Identidad docente del profesorado de educación primaria Núm. 14 Pág. 45 | 2023 | IE Revista de Investigación Educativa de la REDIECH |
Rivas Albuquerque, Erick Mauricio
|
Evaluating Teachers’ Practices Beyond Content and Procedural Knowledge in a Colombian Context Vol. 24 Núm. 2 Pág. 99-115 | 2022 | Profile |
Niebles-Thevening, Indira
Bailey, Angela C
Rosado Mendinueta, Nayibe
|
Elementary School Teachers in Neoliberal Times: The Silent Voices That Make Educational Policies Work Vol. 23 Núm. 1 Pág. 27-40 | 2021 | Profile |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero, Alvaro
|
On the Professional Development of English Teachers in Colombia and the Historical Interplay with Language Education Policies Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-20 | 2021 | HOW |
González Moncada, Adriana
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
Factors Shaping EFL Preservice Teachers’ Identity Configuration Vol. 25 Núm. 3 Pág. 583-603 | 2020 | Íkala |
Buendía Arias, Ximena Paola
André Arenas, Andrea
del Rosario Rosado Mendinueta, Nayibe
|
Exploring the Grounds for the Study of the Identity of Indigenous English Language Teachers in Colombia Núm. 20 Pág. 189-214 | 2020 | Gist |
Arias Cepeda, Carlos
|
Autobiographies Núm. 18 Pág. 161-179 ARTICULO | 2019 | Gist |
Posada Ortiz, Julia Zoraida
Garzón Duarte, Eliana
|
The Crucial Role of Educational Stakeholders in the Appropriation of Foreign Language Education Policies Vol. 19 Núm. 2 Pág. 121-134 ARTICULO | 2017 | Profile |
Peláez Henao, Oscar Alberto
Usma Wilches, Jaime A.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025