Lived experiences of parents of gifted students with Autism Spectrum Disorder: The struggle to find appropriate educational experiences (2015) Rubenstein, Lisa Da Via Schelling, Natalie Wilczynski, Susan M. Hooks, Elizabeth N. Gifted child quarterly Vol. 59 Núm. 4 Pág. 283-298
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Perspectives of Parents of Highly and Profoundly Gifted Children Regarding Competence, Belonging, and Support Within a Sociocultural Context Vol. 68 Núm. 4 Pág. 294-315 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Johnson, Rebecca M.
Rinn, Anne N.
Mun, Rachel U.
Yeung, Glorry
|
Equity Through the Participation of Twice-Exceptional Students in Gifted Programming Vol. 66 Núm. 2 Pág. 142-143 OTRO | 2022 | Gifted child quarterly |
Walrod, David P.
|
A Systematic Review of the Research on Gifted Individuals With Autism Spectrum Disorder Vol. 66 Núm. 4 Pág. 266-276 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Gelbar, Nicholas W.
Cascio, Alexandra A.
Madaus, Joseph W.
Reis, Sally M.
|
Coaching parents to use higher level questioning with their twice-exceptional children Vol. 63 Núm. 2 Pág. 86-101 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Ritchotte, Jennifer A.
Zaghlawan, Hasan Y.
|
Aportes a la comprensión de la doble excepcionalidad Vol. 42 Núm. 2 Pág. 645-676 | 2018 | Educación |
Conejeros Solar, María Leonor
Gómez Arizaga, María Paz
Sandoval Rodríguez, Katia
Cáceres Serrano, Pablo Andrés
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024