Five reasons to put the g back into giftedness: An argument for applying the Cattell-Horn-Carroll Theory of Intelligence to gifted education research and practice (2016) Warne, Russell T. Gifted child quarterly Vol. 60 Núm. 1 Pág. 3-15
- Número de citas: 6 (16.7% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Anxiety and Depression in Gifted Individuals Vol. 68 Núm. 1 Pág. 65-83 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Duplenne, Léo
Bourdin, Béatrice
Fernandez, Damien N.
Blondelle, Geoffrey
Aubry, Alexandre
|
The Two Sides of Cognitive Masking: A Three-Level Bayesian Meta-Analysis on Twice-Exceptionality Vol. 66 Núm. 4 Pág. 277-295 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Atmaca, Furkan
Baloglu, Mustafa
|
Intellectual Precocity Vol. 65 Núm. 1 Pág. 3-28 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Lubinski, David
Benbow, Camilla P.
|
Similarities and Differences Between Intellectually Gifted and Average-Ability Students in School Performance, Motivation, and Subjective Well-Being Vol. 64 Núm. 4 Pág. 285-303 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Bergold, Sebastian
Wirthwein, Linda
Steinmayr, Ricarda
|
An evaluation (and vindication?) of Lewis Terman Vol. 63 Núm. 1 Pág. 3-21 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Warne, Russell T.
|
Stability of Measure In High Intellectual Ability Vol. 34 Núm. 3 Pág. 510-518 ARTICULO | 2018 | Anales de psicología |
Sastre Riba, Sylvia
Fonseca Pedrero, Eduardo
Castelló Tarrida, Antoni
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Oct-2024