Effects of text-belief consistency and reading task on the strategic validation of multiple texts (2016) Maier, Johanna Richter, Tobias European journal of psychology of education Vol. 31 Núm. 4 Pág. 479-497
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Reading for university or for myself? Vol. 116 Núm. 3 Pág. 317-345 | 2024 | Journal of educational psychology |
Schoor, Cornelia
Rouet, Jean François
Britt, M. Anne
|
Metas del lector e inferencias elaborativas Núm. 58 Pág. 75-94 | 2023 | Folios |
Román González, Jenny Viviana
|
Effects of critical thinking on multiple-document comprehension Vol. 35 Núm. 2 Pág. 289-313 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Tarchi, Christian
Mason, Lucia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024