A Meta-Analysis of the effects of enrichment programs on gifted students (2016) Kim, Mihyeon Gifted child quarterly Vol. 60 Núm. 2 Pág. 102-116

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Fostering cognitive and affective-motivational learning outcomes for high-ability students in mixed-ability elementary classrooms: a systematic review
Fostering cognitive and affective-motivational learning outcomes for high-ability students in mixed-ability elementary classrooms: a systematic review Vol. 38 Núm. 1 Pág. 83-107 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Barbier, Katelijne Struyf, Elke Verschueren, Karine Donche, Vincent
Differences in self-concept between gifted and non-gifted students
Differences in self-concept between gifted and non-gifted students Vol. 38 Núm. 2 Pág. 278-294 ARTICULO
2022 Anales de psicología
Infantes Paniagua, Álvaro Fernández Bustos, Juan Gregorio Palomares Ruiz, Ascensión Contreras Jordán, Onofre Ricardo
“You Are so Smart!”: The Role of Giftedness, Parental Feedback, and Parents’ Mindsets in Predicting Students’ Mindsets
“You Are so Smart!”: The Role of Giftedness, Parental Feedback, and Parents’ Mindsets in Predicting Students’ Mindsets Vol. 66 Núm. 3 Pág. 220-237 ARTICULO
2022 Gifted child quarterly
Boncquet, Michiel Lavrijsen, Jeroen Vansteenkiste, Maarten Verschueren, Karine Soenens, Bart
Responder Sin Exclusiones a las Necesidades Educativas de las Altas Capacidades
Responder Sin Exclusiones a las Necesidades Educativas de las Altas Capacidades Vol. 19 Núm. 3 Pág. 5-18 ARTICULO
2021 REICE
Hernández de la Torre, Elena Navarro Montaño, María José
Programando-ando
Programando-ando Vol. 19 Núm. 3 Pág. 2 ARTICULO
2021 Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Niñez y Juventud
Grimaldo, Edgar Chávez Soto, Blanca
Inclusión escolar del alumnado de primaria y secundaria con altas capacidades en la provincia de Sevilla (España)
Inclusión escolar del alumnado de primaria y secundaria con altas capacidades en la provincia de Sevilla (España) Vol. 32 Núm. 2 Pág. 150-169 ARTICULO
2021 Revista Española de Orientación y Psicopedagogía
Navarro Montaño, María José Hernández de la Torre, Elena
Social–Emotional Characteristics and Adjustment of Accelerated University Students
Social–Emotional Characteristics and Adjustment of Accelerated University Students Vol. 65 Núm. 1 Pág. 29-51 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Schuur, Jolande van Weerdenburg, Marjolijn Hoogeveen, Lianne Kroesbergen, Evelyn H.
Creatividad y habilidades de pensamiento
Creatividad y habilidades de pensamiento Vol. 13 Núm. 1 Pág. 162-175 ARTICULO
2020 Revista Iberoamericana de Psicología
Ivet Chávez Soto, Blanca González Arreola, Mercedes Rosalía
Programa de enriquecimiento para alumnado con alta capacidad
Programa de enriquecimiento para alumnado con alta capacidad Núm. 60 Pág. 39-48 ARTICULO
2019 Comunicar
García Perales, Ramón Almeida, Leandro S.
The effects of academic giftedness and gender on developmental trajectories of hopelessness among students living in economically disadvantaged neighborhoods
The effects of academic giftedness and gender on developmental trajectories of hopelessness among students living in economically disadvantaged neighborhoods Vol. 63 Núm. 4 Pág. 225-242 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Bolland, Anneliese C. Besnoy, Kevin D. Tomek, Sara Bolland, John M.
Análisis del sistema de evaluación aplicado a los estudiantes con Altas Capacidades escolarizados en Centros Preferentes
Análisis del sistema de evaluación aplicado a los estudiantes con Altas Capacidades escolarizados en Centros Preferentes Núm. 10 Pág. 257-273 ARTICULO
2018 IJERI
Galián Nicolás, Begoña García Sanz, María Paz Belmonte Almagro, María Luisa
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation Vol. 14 Núm. 1 Pág. 121-136 ARTICULO
2017 Acción psicológica
Cadenas Borges, María Borges del Rosal, María de África

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024