Constructing content and language knowledge in plurilingual student teamwork (2014) Moore, Emilee International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 17 Núm. 5 Pág. 586-609

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Descansamos-xiuxiamos : a case study of a teacher’s translanguaging practices and attitude in an L3 Spanish audio-oral classroom at a Chinese university
Descansamos-xiuxiamos : a case study of a teacher’s translanguaging practices and attitude in an L3 Spanish audio-oral classroom at a Chinese university Núm. 8 Pág. 63-81 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Lu, Xiuchuan Zuo, Ya
Translanguaging in L3 Spanish Classrooms
Translanguaging in L3 Spanish Classrooms Núm. 84 Pág. 65-75 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Zhou, Xiaozhou Huang, Xiaoling He, Jili
Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool
Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool Vol. 8 Núm. 4 Pág. 62-81 ARTICULO
2015 Bellaterra
Ploettner, Joan
Language learning ‘in the wild’ in transnational encounters
Language learning ‘in the wild’ in transnational encounters Vol. 28 Núm. 2 Pág. 382-415 ARTICULO
2015 Revista española de lingüística aplicada
Moore, Emilee

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024