Constructing content and language knowledge in plurilingual student teamwork (2014) Moore, Emilee International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 17 Núm. 5 Pág. 586-609
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 3 EDUCACION 2 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Descansamos-xiuxiamos : a case study of a teacher’s translanguaging practices and attitude in an L3 Spanish audio-oral classroom at a Chinese university Núm. 8 Pág. 63-81 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Lu, Xiuchuan
Zuo, Ya
|
Translanguaging in L3 Spanish Classrooms Núm. 84 Pág. 65-75 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Zhou, Xiaozhou
Huang, Xiaoling
He, Jili
|
Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool Vol. 8 Núm. 4 Pág. 62-81 ARTICULO | 2015 | Bellaterra |
Ploettner, Joan
|
Language learning ‘in the wild’ in transnational encounters Vol. 28 Núm. 2 Pág. 382-415 ARTICULO | 2015 | Revista española de lingüística aplicada |
Moore, Emilee
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024