Using wise interventions to motivate deliberate practice. (2016) Eskreis Winkler, Lauren Shulman, Elizabeth P. Young, Victoria Tsukayama, Eli Brunwasser, Steven M. Duckworth, Angela L. Journal of Personality and Social Psychology Vol. 111 Núm. 5 Pág. 728-744

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Grit Competency, Growth Mindset, and Mental Ability among Filipino High School Students
Grit Competency, Growth Mindset, and Mental Ability among Filipino High School Students Vol. 10 Núm. 1 Pág. 20-27 ARTICULO
2023 Espergesia
Lumanog Advincula, Jowie
El grit en escolares de educación primaria
El grit en escolares de educación primaria Núm. 63 Pág. 161-183 ARTICULO
2023 Edetania
Soto Quesada, Patricia Mínguez Vallejos, Ramón
Just do it! Study time increases mathematical achievement scores for grade 4-10 students in a large longitudinal cross-country study
Just do it! Study time increases mathematical achievement scores for grade 4-10 students in a large longitudinal cross-country study Vol. 37 Núm. 1 Pág. 39-53 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Spitzer, Markus Wolfgang Hermann

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Mar-2025