Tsukayama, Eli
University of Pennsylvania (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 2 |
2022 | 3 |
2021 | 2 |
2020 | 5 |
2019 | 3 |
2018 | 2 |
2017 | 2 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 2 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2018 | 1 | 1 |
2016 | 0 | 7 |
2015 | 0 | 7 |
2012 | 1 | 7 |
2013 | 2 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
5 | Artículo de revista | 22 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2012 |
What No Child Left Behind leaves behind: The roles of IQ and self-control in predicting standardized achievement test scores and report card grades.
|
Artículo | 7 |
2015 |
Gimnasia para las fortalezas
|
Artículo ARTICULO | 7 |
2016 |
Young children’s motivational frameworks and math achievement: Relation to teacher-reported instructional practices, but not teacher theory of intelligence
|
Artículo | 4 |
2016 |
Using wise interventions to motivate deliberate practice.
|
Artículo | 3 |
2018 |
Beliefs About Stress Attenuate the Relation Among Adverse Life Events, Perceived Distress, and Self-Control.
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024