Young children’s motivational frameworks and math achievement: Relation to teacher-reported instructional practices, but not teacher theory of intelligence (2016) Park, Daeun Gunderson, Elizabeth A. Tsukayama, Eli Levine, Susan C. Beilock, Sian L. Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 3 Pág. 300-313

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
“Einstein Worked his Socks off”. Conceptions of Intelligence in University Teaching Staff
“Einstein Worked his Socks off”. Conceptions of Intelligence in University Teaching Staff Vol. 9 Núm. 2 Pág. 161-194 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Psychology
Matías García, José Antonio Cubero Pérez, Rosario
Mastery motivation, parenting, and school achievement among Hungarian adolescents
Mastery motivation, parenting, and school achievement among Hungarian adolescents Vol. 34 Núm. 2 Pág. 317-339 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Józsa, Krisztián Kis, Noémi Caplovitz Barrett, Karen
Cerebro y emoción en el aprendizaje y en la educación
Cerebro y emoción en el aprendizaje y en la educación Núm. 499 Pág. 119-124 ARTICULO
2019 Cuadernos de pedagogía
Guillen, Jesús C.
Mentalidad de crecimiento en la educación
Mentalidad de crecimiento en la educación Núm. 487 Pág. 118-120 OTRO
2018 Cuadernos de pedagogía
Guillen, Jesús C.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024