Mastery motivation, parenting, and school achievement among Hungarian adolescents (2019) ARTICULO Józsa, Krisztián Kis, Noémi Caplovitz Barrett, Karen European journal of psychology of education Vol. 34 Núm. 2 Pág. 317-339
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The effects of teacher support, parental monitoring, motivation and self-efficacy on academic performance over time Vol. 38 Núm. 1 Pág. 1-23 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Affuso, Gaetana
Zannone, Anna
Esposito, Concetta
Pannone, Maddalena
De Angelis, Grazia
Aquilar, Serena
Dragone, Mirella
Bacchini, Dario
Miranda, Maria Concetta
|
Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation Vol. 37 Núm. 3 Pág. 807-829 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Van Vo, De
Csapó, Benö
|
Swahili version of the Dimensions of Mastery Questionnaire Vol. 19 Núm. 55 Pág. 625-650 ARTICULO | 2021 | Electronic journal of research in educational psychology |
Amukune, Stephen
Calchei, Marcela Calchei
Józsa, Krisztián
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024