Big fish in big ponds (2016) Herrmann, Julia Schmidt, Isabelle Kessels, Ursula Preckel, Franzis British journal of educational psychology Vol. 86 Núm. 2 Pág. 222-240
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Differences in self-concept between gifted and non-gifted students Vol. 38 Núm. 2 Pág. 278-294 ARTICULO | 2022 | Anales de psicología |
Infantes Paniagua, Álvaro
Fernández Bustos, Juan Gregorio
Palomares Ruiz, Ascensión
Contreras Jordán, Onofre Ricardo
|
Psychological Well-Being of Intellectually and Academically Gifted Students in Self-Contained and Pull-Out Gifted Programs Vol. 66 Núm. 3 Pág. 188-207 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Cash, Trent N.
Lin, Tzu-Jung
|
Similarities and Differences Between Intellectually Gifted and Average-Ability Students in School Performance, Motivation, and Subjective Well-Being Vol. 64 Núm. 4 Pág. 285-303 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Bergold, Sebastian
Wirthwein, Linda
Steinmayr, Ricarda
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024