In their own words (2016) Lee, Minhye Bong, Mimi Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 2 Pág. 274-294
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Performance-approach goals Vol. 36 Núm. 4 Pág. 1199-1220 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Wirthwein, Linda
Steinmayr, Ricarda
|
The role of social-academic goals in Chinese students’ self-regulated learning Vol. 34 Núm. 3 Pág. 579-600 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Wang, Jing
King, Ronnel B.
Rao, Nirmala
|
Cross-domain effects of achievement goals: social costs and benefits Vol. 33 Núm. 2 Pág. 319-336 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Barrera, Andrea Eugenia
Schuster, Beate
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024