The role of social-academic goals in Chinese students’ self-regulated learning (2019) ARTICULO Wang, Jing King, Ronnel B. Rao, Nirmala European journal of psychology of education Vol. 34 Núm. 3 Pág. 579-600

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Mastery goal orientations and subjective well-being in school among elementary school students: The mediating role of school engagement
Mastery goal orientations and subjective well-being in school among elementary school students: The mediating role of school engagement Vol. 35 Núm. 2 Pág. 429-450 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Yi, Hui Tian, Lili Huebner, E. Scott
Impacto de un programa intracurricular sobre la disposición al estudio en universitarios
Impacto de un programa intracurricular sobre la disposición al estudio en universitarios Vol. 13 Núm. 4 Pág. 101-110
2020 Formación Universitaria
Sáez Delgado, Fabiola M. Díaz Mujica, Alejandro E. Bustos, Claudio Pérez Villalobos, María Victoria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024