King, Ronnel B.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 4 |
2022 | 2 |
2021 | 3 |
2020 | 5 |
2019 | 1 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2023 | 1 | 1 |
2022 | 1 | 1 |
2020 | 0 | 6 |
2019 | 2 | 3 |
2016 | 0 | 2 |
2014 | 0 | 2 |
2013 | 2 | 2 |
2015 | 1 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 2 | 0 |
2021 | 3 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
12 | Artículo de revista | 17 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
Emotionally intelligent students are more engaged and successful: examining the role of emotional intelligence in higher education
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2019 |
The role of social-academic goals in Chinese students’ self-regulated learning
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2014 |
High self-control predicts more positive emotions, better engagement, and higher achievement in school
|
Artículo | 2 |
2016 |
Do goals lead to outcomes or can it be the other way around?
|
Artículo | 2 |
2013 |
Examining the role of social goals in school: A study in two collectivist cultures
|
Artículo | 2 |
2019 |
Economic Inequality is Associated with Long-Term Harm on Adolescent Well-Being in China.
|
Artículo | 1 |
2023 |
Expectancy-value beliefs optimize mathematics achievement and learning strategy use
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2022 |
The social contagion of work avoidance goals in school and its influence on student (dis)engagement
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Nov-2024