Exploring reference group effects on teachers’ nominations of gifted students (2016) Rothenbusch, Sandra Zettler, Ingo Voss, Thamar Posch, Thomas Trautwein, Ulrich Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 6 Pág. 883-897
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A Comparison of Gifted Children and Children With Low Vol. 68 Núm. 3 Pág. 189-205 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Samsen-Bronsveld, H. Elise
Bakx, Anouke W. E. A.
Bogaerts, Stefan
Van der Ven, Sanne H. G.
|
Who Is Considered Gifted From a Teacher’s Perspective? A Representative Large-Scale Study Vol. 67 Núm. 1 Pág. 64-79 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Golle, Jessika
Schils, Trudie
Borghans, Lex
Rose, Norman
|
Competencia sociolingüística y necesidades formativas de los futuros maestros de Educación Primaria Vol. 6 Núm. 2 Pág. 116-130 | 2022 | Revista Caribeña de Investigación Educativa (RECIE) |
Pérez Ferra, Miguel
Quijano López, Rocío
Neira Piñeiro, María del Rosario
García Martínez, Inmaculada
|
Cyberbullying and internet addiction in gifted and nongifted teenagers Vol. 64 Núm. 3 Pág. 192-203 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Sureda García, Immaculada
López Penadés, Raül
Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel
Sureda Negre, Jaume
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024