Exploring reference group effects on teachers’ nominations of gifted students (2016) Rothenbusch, Sandra Zettler, Ingo Voss, Thamar Posch, Thomas Trautwein, Ulrich Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 6 Pág. 883-897

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A Comparison of Gifted Children and Children With Low
A Comparison of Gifted Children and Children With Low Vol. 68 Núm. 3 Pág. 189-205 ARTICULO
2024 Gifted child quarterly
Samsen-Bronsveld, H. Elise Bakx, Anouke W. E. A. Bogaerts, Stefan Van der Ven, Sanne H. G.
Who Is Considered Gifted From a Teacher’s Perspective? A Representative Large-Scale Study
Who Is Considered Gifted From a Teacher’s Perspective? A Representative Large-Scale Study Vol. 67 Núm. 1 Pág. 64-79 ARTICULO
2023 Gifted child quarterly
Golle, Jessika Schils, Trudie Borghans, Lex Rose, Norman
Competencia sociolingüística y necesidades formativas de los futuros maestros de Educación Primaria
Competencia sociolingüística y necesidades formativas de los futuros maestros de Educación Primaria Vol. 6 Núm. 2 Pág. 116-130
2022 Revista Caribeña de Investigación Educativa (RECIE)
Pérez Ferra, Miguel Quijano López, Rocío Neira Piñeiro, María del Rosario García Martínez, Inmaculada
Cyberbullying and internet addiction in gifted and nongifted teenagers
Cyberbullying and internet addiction in gifted and nongifted teenagers Vol. 64 Núm. 3 Pág. 192-203 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Sureda García, Immaculada López Penadés, Raül Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel Sureda Negre, Jaume

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024