Comparing three models of achievement goals (2016) Senko, Corwin Tropiano, Katie L. Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 8 Pág. 1178-1192
- Número de citas: 7 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 7 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Metas académicas, estilos educativos parentales y su relación con las estrategias de aprendizaje en ESO Vol. 20 Núm. 56 Pág. 69-92 ARTICULO | 2022 | Electronic journal of research in educational psychology |
Suárez Valenzuela, Sara
Suárez Riveiro, José Manuel
|
Performance-approach goals Vol. 36 Núm. 4 Pág. 1199-1220 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Wirthwein, Linda
Steinmayr, Ricarda
|
Longitudinal predictions between temperamental sensitivities and achievement goal orientations in the early school years Vol. 35 Núm. 2 Pág. 451-475 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Rawlings, Anna Maria
Tapola, Anna
Niemivirta, Markku
|
Sex differences in achievement goals: Do school subjects matter? Vol. 35 Núm. 2 Pág. 403-427 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Wirthwein, Linda
Sparfeldt, Jörn R.
Heyder, Anke
Buch, Susanne R.
Rost, Detlef H.
Steinmayr, Ricarda
|
The role of social-academic goals in Chinese students’ self-regulated learning Vol. 34 Núm. 3 Pág. 579-600 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Wang, Jing
King, Ronnel B.
Rao, Nirmala
|
Relationships between epistemic beliefs and achievement goals Vol. 34 Núm. 2 Pág. 295-315 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Winberg, T. Mikael
Hofverberg, Anders
Lindfors, Maria
|
Cross-domain effects of achievement goals: social costs and benefits Vol. 33 Núm. 2 Pág. 319-336 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Barrera, Andrea Eugenia
Schuster, Beate
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024