Closing the social class achievement gap for first-generation students in undergraduate biology (2014) Harackiewicz, Judith M. Canning, Elizabeth A. Tibbetts, Yoi Giffen, Cynthia J. Blair, Seth S. Rouse, Douglas I. Hyde, Janet S. Journal of educational psychology Vol. 106 Núm. 2 Pág. 375-389
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Who benefits from mastery-approach and performance-approach goals in college? Students’ social class as a moderator of the link between goals and grade Vol. 33 Núm. 4 Pág. 713-726 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Darnon, Céline
Jury, Mickaël
Aelenei, Cristina
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Nov-2024