Hyde, Janet S.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 1 |
2022 | 2 |
2021 | 1 |
2020 | 0 |
2019 | 6 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 2 |
2019 | 1 | 1 |
2018 | 1 | 2 |
2016 | 0 | 3 |
2015 | 1 | 3 |
2014 | 2 | 1 |
2017 | 0 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 12 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
Closing achievement gaps with a utility-value intervention:
|
Artículo | 3 |
2015 |
Gender differences in the effects of a utility-value intervention to help parents motivate adolescents in mathematics and science
|
Artículo | 3 |
2021 |
College students’ reasons for leaving biomedical fields
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2018 |
Improving performance and retention in introductory biology with a utility-value intervention
|
Artículo | 2 |
2019 |
The benefits of combining value for the self and others in utility-value interventions
|
Artículo | 1 |
2014 |
Closing the social class achievement gap for first-generation students in undergraduate biology
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024