Trait complex, cognitive ability, and domain knowledge predictors of baccalaureate success, STEM persistence, and gender differences (2013) Ackerman, Phillip L. Kanfer, Ruth Beier, Margaret E. Journal of educational psychology Vol. 105 Núm. 3 Pág. 911-927
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Identifying science students at risk in the first year of higher education Vol. 34 Núm. 4 Pág. 847-872 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Willems, Jonas
Coertjens, Liesje
Tambuyzer, Bart
Donche, Vincent
|
At-risk at the gate: prediction of study success of first-year science and engineering students in an open-admission university in Flanders—any incremental validity of study strategies? Vol. 34 Núm. 1 Pág. 45-66 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Pinxten, Maarten
Soom, Carolien Van
Peeters, Christine M.
Laet, Tinne De
Langie, Greet
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024