Within-grade changes in Korean girls' motivation and perceptions of the learning environment across domains and achievement levels (2005) Bong, Mimi Journal of educational psychology Vol. 97 Núm. 4 Pág. 656-672
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Reciprocal relations between achievement goals and academic performance in a collectivist higher education context Vol. 37 Núm. 3 Pág. 971-988 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
An, Min
Zhang, Xiao
Wang, Ying
Zhao, Jingxin
Kong, Lingyue
|
Efecto de las metas de logro y las estructuras de metas de clase 3x2 en la motivación autodeterminada Vol. 34 Núm. 1 Pág. 52-62 ARTICULO | 2018 | Anales de psicología |
Méndez Giménez, Antonio
Cecchini Estrada, José Antonio
Méndez Alonso, David
Prieto Saborit, José Antonio
Fernández Río, Javier
|
The Nature and Dimensions of Achievement Goals Núm. 17 Pág. 1-13 ARTICULO | 2014 | The Spanish Journal of Psychology |
Lemos, Marina S.
Gonçalves, Teresa
Lens, Willy
Rodrigues, Luís Paulo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024