A tool to analyze oral competence development in EFL textbooks (2015) ARTICULO Bueno Alastuey, María Camino Luque Agulló, Gloria Revista española de lingüística aplicada Vol. 28 Núm. 1 Pág. 73-96

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Competencia oral y libros de texto de Educación Primaria
Competencia oral y libros de texto de Educación Primaria Vol. 53 Núm. 1 Pág. 71-80 ARTICULO
2024 Aula abierta
Muedra Peris, María Teresa Gómez López, Angela Morón Olivares, Eva
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
Analysis of Oral Skills Development in the Most Used English Language Textbooks in the Second year of Baccalaureate in Spain
Analysis of Oral Skills Development in the Most Used English Language Textbooks in the Second year of Baccalaureate in Spain Núm. 27 Pág. 107-121 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Luque Agulló, Gloria Bueno Alastuey, María Camino
Uso selectivo de estrategias según la destreza oral
Uso selectivo de estrategias según la destreza oral Núm. 374 Pág. 10-42 ARTICULO
2016 Revista de educación
Luque Agulló, Gloria Bueno Alastuey, María Camino Ramos Alvarez, Manuel M.
Explicit instruction and implicit use of L2 learning strategies in higher secondary EFL course books
Explicit instruction and implicit use of L2 learning strategies in higher secondary EFL course books Vol. 15 Núm. 2 Pág. 17-39 ARTICULO
2015 IJES
Bueno Alastuey, María Camino Luque Agulló, Gloria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024