Navigating the Reform–Accountability Culture in Oklahoma Social Studies (2017) ARTICULO Houser, Neil O. Krutka, Daniel G. Province Roberts, Rachael Pennington, Kimberly Faili Coerver, Nina Theory and research in social education Vol. 45 Núm. 1 Pág. 7-42
- Número de citas: 3 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
“Technology inevitably involves trade-offs” Vol. 50 Núm. 2 Pág. 226-254 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Krutka, Daniel G.
Metzger, Scott Alan
Zackary Seitz, R.
|
Differential effects of state testing policies and school characteristics on social studies educators’ gate-keeping autonomy Vol. 48 Núm. 1 Pág. 74-100 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Hyeri, Hong
Hamot, Gregory E.
|
Confronting settler colonialism Vol. 47 Núm. 1 Pág. 29-51 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Shear, Sarah B.
Krutka, Daniel G.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024