The effects of the CLIL approach in young foreign language learners’ lexical profiles (2017) ARTICULO Agustín Llach, María del Pilar International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 20 Núm. 5 Pág. 557-573
- Número de citas: 6 (16.7% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 3 EDUCACION 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
A study of the differences among EFL/ESL methods for reading Comprehension and language awareness Núm. 35 Pág. 9-24 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Núñez Vázquez, Isabel
Crismán Pérez, Rafael
|
It Takes Two to Tango Vol. 49 Núm. 2 Pág. 19-37 ARTICULO | 2019 | Publicaciones |
Oliva Parera, Pablo M.
|
Language and Content Outcomes of CLIL and EMI Vol. 11 Núm. 1 Pág. 19-38 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Graham, Keith
Choi, Yunkyeong
Davoudi, Amin
Razmeh, Shakiba
Dixon, L. Quentin
|
Receptive vocabulary measures for EFL Costa Rican high school students Vol. 17 Núm. 2 Pág. 81-99 ARTICULO | 2017 | IJES |
Castro García, Damaris
|
Age and type of instruction (CLIC vs. traditional EFL) in lexical development Vol. 16 Núm. 1 Pág. 75-96 ARTICULO | 2016 | IJES |
Agustín Llach, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Mar-2025