Is mathematical representation of problems an evidence-based strategy for students with mathematics difficulties? (2016) Jitendra, Asha K. Nelson, Gena Pulles, Sandra M. Kiss, Allyson J. Houseworth, James Exceptional children Vol. 83 Núm. 1 Pág. 8-25
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The effectiveness of the use of the Android-based Carom games comic integrated to discovery learning in improving critical thinking and mathematical representation abilities Vol. 11 Núm. 2 Pág. 270-283 ARTICULO | 2021 | JOTSE |
Rahayu, Mega Septiana Ika
Kuswanto, Heru
|
The Effects of Tier 2 Mathematics Interventions for Students With Mathematics Difficulties Vol. 87 Núm. 3 Pág. 307-325 ARTICULO | 2021 | Exceptional children |
Jitendra, Asha K.
Alghamdi, Ahmed A.
Edmunds, Rebecca
McKevett, Nicole M.
Mouanoutoua, John
Roesslein, Rachel
|
Instrucción directa con alumnado de Educación Primaria en riesgo de dificultades en el aprendizaje de las matemáticas Vol. 9 Núm. 1 Pág. 71-87 ARTICULO | 2017 | Psychology, Society & Education |
Navarro Guzmán, José Ignacio
Navarro Cecilia, María José
Menacho Jiménez, Inmaculada
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Aug-2024