Is mathematical representation of problems an evidence-based strategy for students with mathematics difficulties? (2016) Jitendra, Asha K. Nelson, Gena Pulles, Sandra M. Kiss, Allyson J. Houseworth, James Exceptional children Vol. 83 Núm. 1 Pág. 8-25

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The effectiveness of the use of the Android-based Carom games comic integrated to discovery learning in improving critical thinking and mathematical representation abilities
The effectiveness of the use of the Android-based Carom games comic integrated to discovery learning in improving critical thinking and mathematical representation abilities Vol. 11 Núm. 2 Pág. 270-283 ARTICULO
2021 JOTSE
Rahayu, Mega Septiana Ika Kuswanto, Heru
The Effects of Tier 2 Mathematics Interventions for Students With Mathematics Difficulties
The Effects of Tier 2 Mathematics Interventions for Students With Mathematics Difficulties Vol. 87 Núm. 3 Pág. 307-325 ARTICULO
2021 Exceptional children
Jitendra, Asha K. Alghamdi, Ahmed A. Edmunds, Rebecca McKevett, Nicole M. Mouanoutoua, John Roesslein, Rachel
Instrucción directa con alumnado de Educación Primaria en riesgo de dificultades en el aprendizaje de las matemáticas
Instrucción directa con alumnado de Educación Primaria en riesgo de dificultades en el aprendizaje de las matemáticas Vol. 9 Núm. 1 Pág. 71-87 ARTICULO
2017 Psychology, Society & Education
Navarro Guzmán, José Ignacio Navarro Cecilia, María José Menacho Jiménez, Inmaculada

* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Aug-2024