Número de publicaciones: 12 (91.7% citado)
Número de citas: 21 (33.3% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 19
Índice h: 2
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.4
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 0
2022 8
2021 3
2020 1
2019 2
2018 0
2017 1
2016 1
2015 1
2014 0
2013 1
2012 0
2011 1
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 1
2021 0 1
2020 0 1
2019 0 1
2018 1 3
2017 0 1
2016 0 3
2015 0 2
2011 1 7
2007 1 1
2008 1 0
2009 2 0
2010 1 0
2012 1 0
2013 1 0
2014 1 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
12 Artículo de revista 21
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2011 Cognitive strategy instruction for improving expository text comprehension of students with learning disabilities
Artículo 7
2016 Is mathematical representation of problems an evidence-based strategy for students with mathematics difficulties?
Artículo 3
2015 Effects of a research-based intervention to improve seventh-grade students’ proportional problem solving
Artículo 2
2018 Mathematical interventions for secondary students with learning disabilities and mathematics difficulties
Artículo 2
2007 A comparison of single and multiple strategy instruction on third-grade students' mathematical problem solving
Artículo 1
2020 Effectiveness of mathematical word problem solving interventions for students with learning disabilities and/or mathematics difficulties: A meta-analysis
Artículo ARTICULO 1
2019 Improving student learning of ratio, proportion, and percent
Artículo 1
2022 Sustainability of a Teacher Professional Development Program on Proportional Reasoning Skills of Students With Mathematics Difficulties
Artículo ARTICULO 1
2021 The Effects of Tier 2 Mathematics Interventions for Students With Mathematics Difficulties
Artículo ARTICULO 1
2018 Using regression discontinuity to estimate the effects of a tier-1 research-based mathematics program in Seventh Grade
Artículo ARTICULO 1
2017 Investigating a tier 1 intervention focused on proportional reasoning
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Nov-2024