Effects of a research-based intervention to improve seventh-grade students’ proportional problem solving (2015) Jitendra, Asha K. Harwell, Michael R. Dupuis, Danielle N. Karl, Stacy R. Lein, Amy E. Simonson, Gregory Slater, Susan C. Journal of educational psychology Vol. 107 Núm. 4 Pág. 1019-1034
- Número de citas: 1 (100.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Sustainability of a Teacher Professional Development Program on Proportional Reasoning Skills of Students With Mathematics Difficulties Vol. 89 Núm. 1 Pág. 79-100 ARTICULO | 2022 | Exceptional children |
Jitendra, Asha K.
Harwell, Michael R.
Im, Soo-hyun
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024