Does Chronic Classroom Peer Rejection Predict the Development of Children’s Classroom Participation During the Grade School Years? (2008) Ladd, Gary W. Herald, Sarah L. Reiser, Mark Child development Vol. 79 Núm. 4 Pág. 1001-1015
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 4 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Developmental trajectories of emotional school engagement from middle to late childhood in mainland China Vol. 39 Núm. 1 Pág. 151-170 ARTICULO | 2024 | European journal of psychology of education |
Liu, Junsheng
Zhu, Zhongmin
Kong, Xiaoxue
Coplan, Robert J.
Zhao, Kedi
Li, Dan
Chen, Xinyin
|
Experiencias educativas e inclusivas con alumnado con TDAH Vol. 5 Núm. 10 Pág. 75-89 ARTICULO | 2020 | Voces de la Educación |
Latorre Cosculluela, Cecilia
Liesa Orús, Marta
Vázquez Toledo, Sandra
|
Feeling socially embedded and engaging at school Vol. 35 Núm. 4 Pág. 795-818 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Harks, Marvin
Hannover, Bettina
|
The Influence of Diverse Interaction Contexts on Students Sociometric Status Vol. 14 Núm. 1 Pág. 88-98 ARTICULO | 2011 | The Spanish Journal of Psychology |
Martín Cabrera, Eduardo
|
Low peer acceptance and emotional/behavioural maladjustment in schoolchildren Vol. 27 Núm. 2 Pág. 412-417 ARTICULO | 2011 | Anales de psicología |
Escobar Espejo, Milagros
Fernández Baena, Francisco Javier
Miranda Páez, Jesús
Trianes Torres, María Victoria
Cowie, Helen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024