Children's Temperament and Academic Skill Development During First Grade (2015) Viljaranta, Jaana Aunola, Kaisa Mullola, Sari Virkkala, Johanna Hirvonen, Riikka Pakarinen, Eija Nurmi, Jari-Erik Child development Vol. 86 Núm. 4 Pág. 1191-1209
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Temperament and academic achievement in childre Vol. 11 Núm. 3 Pág. 736-757 ARTICULO | 2021 | EJIHPE |
Nasvytienė, Dalia
Lazdauskas, Tomas
|
Longitudinal predictions between temperamental sensitivities and achievement goal orientations in the early school years Vol. 35 Núm. 2 Pág. 451-475 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Rawlings, Anna Maria
Tapola, Anna
Niemivirta, Markku
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Feb-2025