English Language Teacher Educator Interactional Styles (2018) Lucero, Edgar Scalante Morales, Jeesica HOW Vol. 25 Núm. 1 Pág. 11-31
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Bringing Interactional Identities into the Study of Classroom Interaction in ELT Education Núm. 20 Pág. 135-153 | 2020 | Gist |
Lucero Babativa, Edgar
|
The Pedagogical Practicum Journey Towards Becoming an English Language Teacher Vol. 21 Núm. 1 Pág. 173-185 | 2019 | Profile |
Lucero, Edgar
Roncancio Castellanos, Katherin
|
Exploring Students’ Context Representations by Using Songs in English With a Social Content Vol. 21 Núm. 2 Pág. 129-141 | 2019 | Profile |
Cortés Rozo, Erika Johana
Suárez Vergara, Daniela Andrea
Castañeda, Jairo Enrique
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024