Using feedback requests to actively involve assessees in peer assessment (2018) ARTICULO Voet, Michiel Gielen, Mario Boelens, Ruth Wever, Bram De European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 1 Pág. 145-164
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Strijbos, Jan-Willem
Wichmann, Astrid
|
Instructional scaffolds for learning from formative peer assessment Vol. 33 Núm. 1 Pág. 185-198 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Deiglmayr, Anne
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024