A proposal for measuring hotels’ managerial responses to User-Generated-Content Reviews (2018) Pérez Aranda, Javier Ramón Vallespín Arán, María Molinillo Jiménez, Sebastián Tourism & Management Studies Vol. 14 Núm. 1 Pág. 7-16

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Affinity in adversity
Affinity in adversity Vol. 20 Núm. 4 Pág. 47-62
2024 Tourism & Management Studies
de Queiroz Barbosa, José William Cavalcante Dias, Maria Carolina Fernandes Ferreira, Lissa Valéria
Brand Authenticity in The Heart of Local Fashion Brand Consumers and The Need for Relationship
Brand Authenticity in The Heart of Local Fashion Brand Consumers and The Need for Relationship Vol. 11 Núm. 12 Pág. 90
2023 Journal of Law and Sustainable Development
Lestari Ginting, Magdalena Antonio, Ferdi Sihombing, Sabrina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Nov-2024